Het membership waardoor je met het inzetten van email marketing meer omzet realiseert!
"Als er iemand is die de kennis en tools in huis heeft over e-mail marketing dan is het Kim. Ze weet precies welke stappen er gezet dienen te worden en denkt 2 stappen verder vooruit dan ik zelf kan bedenken. Hiermee kun je erop vertrouwen dat je de juiste e-mails verzendt naar je klanten en Kim weet de lezer ook altijd te verrassen met een knipoog, een grapje of net een andere invalshoek. Kim kan e-mailmarketing inrichten zodat het echt een beleving is voor de klant met converterende mails als vervolg. Ik zou niet meer anders willen🙏🏼"
Kelly Caresse
De ideeën, tools en e-maillijst zijn er.
Maar toch...
Gebeurt er niets.
Meer omzet generen door e-mail marketing. Het is je nog niet gelukt en dat komt doordat:

Nieuwsbrieven irritant?
E-mail marketing achterhaald?
Absoluut niet! Mijn missie is om ondernemers te laten ervaren dat e-mail marketing omzet oplevert.
Gewoon keiharde knaken.
Op je rekening!
In de afgelopen jaren mocht ik vele klanten helpen met hun e-mail marketing.
Van het schrijven van nieuwsbrieven tot het volledig bouwen van funnels.
Bij iedere klant merkte ik dat e-mail marketing wel degelijk omzet oplevert.
Als je maar weet wat je doet en dat ook doet!
Daar ga ik je bij helpen. Want stel je eens voor...
Al vanaf jonge leeftijd raakte ik geïnspireerd door marketing. Ik weet nog goed dat ik urenlang Rollercoaster Tycoon kon spelen. Niet om de karretjes te laten crashen... Nee, om de doelen te behalen die er waren. Het marketingbudget werd in mijn pretpark goed besteed 😉
De liefde voor marketing is altijd blijven hangen. In de opleidingen die ik deed en in de diensten die ik met mijn bedrijf aanbied. Daarbij heb ik de trekjes van een echte nerd. Een gouden combinatie in het geval van email marketing. De creativiteit en techniek onder 1 dak!

"Kim is een kei met Autorespond. Zij voert voor ons de email marketing in het bedrijf uit, bouwt funnels, workflows en nog veel meer. Kent ze iets niet dan duikt ze erin en zet door tot het staat."
Cindy & Yvonne, Dierbare Ontmoetingen
"We zochten al langer een manier om onze kennis te delen en de doelgroep te bereiken. Door Kim gaat er nu wekelijks een nieuwsbrief uit voor ons bedrijf. Hierdoor delen we op een leuke manier onze kennis, worden we bekend en blijven we onder de aandacht. Daarbij werken we aan de groei van de mailinglijst. Als kers op de taart realiseren we meer omzet door het versturen van de nieuwsbrieven."
Edith Kuiper, CarniVoer & Sterkliniek AnyAnimal